onsdag 26 september 2012

Trash Palace

Trash Palace har fått in en fantastisk USHC-samling som kommer till butik imorgon torsdag. Bjuder på lite smakprov från sjutummarna men förvänta er inget sämre i LP-backarna. 1600-1700 skivor kommer ut gradvis de kommande dagarna och mitten av nästa vecka så är ni i krokarna så ta er förbi för det är en helt sjuk samling kan jag lova. Jag kollade igenom samlingen igår och det var så mycket skivor man ville lägga vantarna på så jag ville egentligen inte kolla. Mycket åttiotal, en hel del nittiotal och även en del tvåtusental. För er som inte har koll på var det ligger så är adressen St. Eriksgatan 101 i Stockholm. Ligger vägg i vägg och ihop med Nostalgipalatset.

1 kommentar:

  1. Jag ser skivor som jag knappt trodde jag skulle få se i verkligheten... Får se om jag törs ta mig dit.

    SvaraRadera