torsdag 13 september 2012

Last Hope demos



Jag har laddat upp demon som bilden föreställer tidigare men jag kom på förra veckan att jag ju har mer demoinspelningar med detta gamla Linköpingsband. Det känns inte som att det är så länge sen man såg dem på Skylten men det är snart nio år sen de gjorde sin sista spelning. Bilden ovan föreställer deras första demo och på den sjöng Kalle Blom (Outlast, Another Reason osv.). Filen innehåller även deras 2002/2003 Demo och där sjunger Simon som spelade gitarr på första demon och LPn (som Marcus Eriksson sjunger på.) som kom mellan första demon och denna demo. Till sist är det en inspelning som aldrig riktigt släpptes förutom på en limiterad CD-R som fanns att tillgå på deras sista spelning 2003-12-13. Dessa inspelningar gör mig nostalgisk och jag fann mig själv nynnandes med i riffen direkt låtarna satte igång. Musik från en svunnen tid låter jävligt gubbigt men så känns det ibland.

Last Hope Demos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar