tisdag 11 september 2012

Vinyl Madness #3

Fick till slut hem det sista paketet jag väntat på idag. Ogillar starkt att gå och vänta på paket för länge men till slut kommer de. Extortion är ett av mina nutida favoritband och har du ens det minsta gillande till Infest så borde du älska Extortion. Ett av få band som försöker låta som Infest/No Comment/Crossed Out och faktiskt gör det snorbra.



Extortion / Cold World - Split LP (Skrev ju här ovan om Extortion. Cold World är från Österrike och spelar tydligen liknande hardcore. Har aldrig hört och jag är inte speciellt förtjust i splittar men ibland blir man ju överraskad. Röd limiterad vinyl, inte för att jag bryr mig om det egentligen.)

Defeat - s/t 7" (Chansköpte den här eftersom det var medlemmar från Extortion och massa andra band. Bolaget säger att man kan ta delar av HHIG, Terrorizer, Napalm Death, Tragedy, Neurosis och Skitsystem och man får detta. Ska bli intressant att höra.)

Extortion - Get Fucked 5" (Två outtakes från Sick LPn. Onödigt format och skivan lär ju vara över på några sekunder men det är ju Extortion.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar