fredag 18 november 2011

Svart Parad fun fact



För några veckor sedan så lyssnade jag på http://www.blogger.com/img/blank.gifSjuka Signalers kängspecial och frågan kom upp huruvida Svart Parad var straight edge eller ej, allt baserat på en bild med en upp-x-ad sångare (se bild ovan). Eftersom jag själv funderat på den frågan många gånger genom åren så såg jag min chans och mailade Mats som spelade i Asocial på chans för att höra om han visste hur det låg till. Här nedan har du svaret. Där ser man.

"Tjena!
Jo det stämmer att jag har lirat i Asocial. Och min bror Strazze(Peter)
lirade gura i Svart Parad. Det var mycket det där med Straight edge på
den tiden eftersom vi lyssnade mycket på Minor Threat.
Man försökte leva lite så då, men det gick bara ett tag.
Gott med Öl m.m.

Ha det bra Mats."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar