fredag 26 oktober 2012

Köper mig lycklig

Ny vecka, nya skivor till samlingen. Fyra av skivorna är faktiskt gåvor från en vän och min brorsa. Jag är den första att medge att det är en sjukdom det här med skivor men fan så härligt det är att dra in doften av en gammal vinyl. Ni vet den där lukten som luktar som om skiten stått på en vind i nittio år ungefär.



Bombs Of Hades - The Serpent´s Redemption LP (Andra fullängdaren från mina polare i Bombs. Deras bästa skiva helt klart. Blood Harvest verkar ha få kvar av förstapressen så öka om ni gillar.)

Tank - Filth Hounds Of Hades LP (Punkig heavy metal från England med Algy Ward som tidigare varit med både i The Saints och The Damned. Producerat av Fast Eddie Clarke om det gör dig mer intresserad.)

Protector - Urm The Mad LP (Tysk deaththrash från 89. Svinigt bra. Återsläpp på To The Death.)

Iron Maiden - Somewhere In Time LP (Nu ska jag bara orka köpa Seventh Son Of A Seventh Son, sen får det vara bra.)

Rose Rose - Liquidation LP (Japansk skatehardcore från slutet av åttiotalet släppt på Heresysnubbarnas bolag. Fint ös!)

No Tolerance - No Remorse, No Tolerance + Demo LP (Boston hardcore influerat av Infest, youth crew och gammal Boston-hardcore. Ett jävla ställ, käftsmäll!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar