måndag 13 maj 2013

Wetbrain - Deeemo 2012


Pratade med Björn SMRT i helgen och han tipsade mig om denna demo och jag kan inte annat än hålla med honom om att den är jävligt sjysst. Egentligen är det rätt mycket kött och potatis-hardcore sprinklat med lite Motörhead/RNR över denna demo, men känslan finns där och det är känslan jag vill åt varje gång jag hör ett nytt hardcoreband. Annars åker de direkt i sopkorgen och där får de oftast stanna för evigt. Hur som helst så är detta en stabil demo som jag tycker ni ska lyssna på minst en gång om dagen den kommande veckan. För att övertyga er ännu lite mer så kan jag ju lista medlemmarna och deras tidigare band.

Larry - Vocals (THE DARVOCETS)

Shaun - Guitar (ANNIHILATION TIME/GORDON SOLIE MOTHERFUCKERS/MIDNIGHT/SATANIC THREAT/NUNSLAUGHTER osv.)

Shelton - Bass (GORDON SOLIE MOTHERFUCKERS,UPSTAB,NO PEACE & GRUDGE MATCH)

Wedge - Drums (H100's/9 SHOCKS TERROR/GORDON SOLIE MOTHERFUCKERS/INMATES osv.)

Ladda hem demon här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar