lördag 31 mars 2012

En liten uppdatering

Har slöat till det lite med bloggaset för tillfället men förhoppningsvis ska det ordna sig snart. Recensioner att vänta är Jealous Cowards, Nitad, Agent Attitude, Snutjävel, Condition, Din Skevf och kanske nåt mer. Dock inte i den ordningen.

Annars spelar Slapshot, Dr. Living Dead, Hårda Tider på Debaser i Stockholm den 18e april.

Vulcano och Nifelheim lirar i Stockholm och Göteborg nån gång den närmaste tiden.

Suffer The Pain har fixat blogg: http://sufferthepain.blogspot.se/

För er som gillar att kolla på efterblivna bilder på de skivor jag införskaffar mig så rekommenderar jag facebooksidan för bloggen. Tanken är väl att det ska slangas upp nyheter om band/bolag/spelningar jag tycker är intressanta men jag är ju slö likt få tydligen. NJ på FB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar