tisdag 25 oktober 2011

Unabombers - It´s Not That We Don´t Love You It´s Just That We Don´t Care Demo 2004



Sorgligt underskattat band från Uppsala som släppte denna demo 2004. De spelade en del i Uppsala runt tiden när demon kom vill jag minnas men sen blev det tyst om dem och jag vet inte riktigt varför. Kan tänka mig att den klassiska grejen att medlemmar flyttade till andra delar av Sverige har nåt med saken att göra. Hörde nåt om att de är med på nån samlings-LP men det är inget jag har nån koll på. Tycker själv att materialet är värdigt att släppas på vinyl och att Ken Rock hade passat ypperligt men inte det inte.

Vad som bjuds är retarderad hardcorepunk inte helt olik Angry Samoans i sitt utförande. Antar att den jämförelsen är smickrande för bandet om de springer på denna blogg. Ladda hem och testa, själv tycker jag demon är smått fantastisk.

Unabombers Demo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar