torsdag 30 juni 2011

Veckans samling #5



Fy satan vad trött jag varit den senaste veckan. Och inte blir det något bättre heller. Därav gjorde jag veckans samling själv för jag har inte orkat be någon göra en. Men det funkar säkert lika bra med mig för en vecka tänkte jag.

Ja, där uppe är jag på en Ålandsbåt. Kan tippa att jag är rejält i gasen vid det bildtillfället. Annars gör jag inte så mycket förutom den här bloggen. Ja, det stora fritidsintresset leta skivor och slappa på soffan med Piggelin och Trocadero är ju förvisso icke att förglömma. Slängde ihop en samling med nordamerikansk metal och europeisk hardcore. Allt från det glada åttiotalet förstås, och inget förfinat skit. Det är liksom inte så jag rullar. Hoppas det smakar fågel.

Kör så det ryker!

1. Sadus - Certain Death
2. BGK - Kids For Cash
3. Master - Funeral Bitch
4. Svart Framtid - Religiøs Terror
5. Dark Angel - Merciless Death
6. HHH - Reglas
7. Morbid Saint - Damien
8. Moral Demolition - Killer Cops
9. Slaughter - Strappado
10. Impact - Ribellione

Veckans samling #5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar