måndag 16 maj 2011

Citizens Arrest - Soaked In Others Blood



Citizens Arrest har idag släppt en ny digital EP med nyinspelade låtar och jag måste säga att det låter bra. De är ett av mina favoritband så det var inte utan ett berg av nervositet jag lyssnade på låtarna första gången. Av någon anledning hade jag fått för mig att låtarna skulle var jävligt slöa och att Daryl´s röst inte skulle hålla samma klass som förr men jag hade inget att oroa mig för. Det kanske inte är nån "A Light In The Darkness" men fortfarande jävligt bra. Inga texter med i downloaden men enligt Daryl ska det komma en PDF med texter lite längre fram.

Hoppas verkligen det blir en vinylversion av denna skiva lite längre fram för det duger inte bara med MP3-filer för mig.

Köp downloaden av Coextinction

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar