onsdag 18 maj 2011

Bonuslåtarna med Siege



För några år sen återsläppte Deep Six Siege´s demo på LP och drocg till med ett riktigt kukmove. Förstapressen inheller demon samt complåtarna från Cleanse The Bacteria. Andrapressen innehåller ovan nämnda låtar samt två tidigare osläppta och knappt hörda låtar. Inte nog med det, när det var dags för tredjepressen var de två låtarna inte längre med utan en tredje ohörd (?) låt fanns där istället. Classy move alltså. Jag har bara andrapressen och måste således köpa även tredjepressen om jag vill ha den sista osläppta låten och det vill jag ju såklart om jag orkar rycka tummen ur arslet.

Men eftersom jag är så hyvens så har jag styrt upp låtarna så ni kan locka hem dem utan att behöva jaga efter två pressar som en annan väljer att göra.

Siege - Bonus Tracks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar