söndag 17 april 2011

No Talk - Leather Discipline



Planen är ju inte direkt att detta ska vara nån slags MP3-blogg men när jag ramlar på vissa skivor som jag blir totalt pungsparkad av så måste jag ju dela med mig av det hela. Leather Discipline med No Talk är en sådan skiva. Pressad i 300 exemplar och slutsåld så det sjunger om det.

Halvt retarderad punkrock med klara influenser från The Dicks och med jävligt störd körsång, på ett jävligt bra vis då. Sången känns precis som hämtad från nåt Oi!-band men här passar det som hand i handske. Fan, det låter verkligen piss när jag ska beskriva det och jag har full förståelse för de som bara rynkar på näsan åt det här, men förhoppningsvis finns det de som jag som kommer falla på knä och dyrka dessa Texasidioter. Tydligen är det Beau från Insect Warfare som är drivande i det här bandet och han har även ett gäng andra band som jag inte hunnit kolla upp än.

Men ladda hem och testa för fan.

No Talk - Leather Discipline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar