söndag 28 februari 2010

Skivmässa i Solna



Dags för skivmässa igen. Är inte speciellt peppad att åka när man måste hjälpa brorsan för det betyder att man måste gå upp mitt i natten för att åka iväg. Men det är ju alltid kul att leta skivor, även fast jag inte har den tid jag önskar när jag måste stå bakom disk. Skivmässan i Solna har tappat charmen på senare år tycker jag med höga priser och extremt dåligt hardcoreutbud så de tre undre skivorna tog jag av brorsan som tack för at jag hjälpte till.

Men, av en händelse gick jag förbi nån snubbe med en back metal när jag hade varit och pissat och längst fram stod Death - Leprosy LPn. Tar en kik tänkte jag. Var sån jävla seam split på den så jag bläddrade vidare och hittade de tre på övre raden för 150:- styck. Sjukt peppad! Autopsy säljs ju lätt för 350:- så fort den ställs ner i backen så jag ryckte den på en gång.

Ibland har man tur och får komma hem nöjd. Nu väntar världens största skivmässa i Holland i april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar