torsdag 15 november 2012

Harvest Hardcore



Har varit lite dåligt med skivor den senaste månaden men detta är iaf det som dykt in i samlingen på senaste tiden. Måste med andra ord bättra mig inför kommande månad.

Bolt Thrower - Warmaster LP (Jag dyrkar Bolt Thrower, och nu saknas väl bara hälften av deras skivor. Bara jaga vidare då.)

Carcass - Symphonies Of Sickness LP (Har aldrig varit välrdens största Carcass-fan men tror det beror på att jag aldrig riktigt lyssnat in mig på skiten. Det blev det ändring på efter den här saten hittade hem.)

Pusrad - Smarttrams EP (Det tog ett bra tag innan jag till fullo uppskattade Pusrad, men nu så. Det hörs direkt vilket band medlemmarna spelat i tidigare men detta är bättre. Sjukt kort skiva, ett jävla bytande av sida med andra ord.)

Svart Snö - Ren, Säker Och Billig! EP (Svart Snö är grymt underskattade, vete fan varför för det är ju jävla habilt ös.)

Heavy Nukes - s/t EP (Enmansband från Sverige som totaldyrkar Skitslickers. Rått som satan!)

Gastunk - Mr. Gazime EP (Bisarrt punk/hardcoreband från Japan. Hardcoresång blandas med horrorpunksång. LPn från samma år är total hardcore och denna skiljer sig en hel del. Knepigt band det där.)

Pusrad - Akta Dig EP (Senaste ensidiga sjuan. Lika korta låtar som på föregående skiva. Den låten jag länkade här är väl i längsta laget med sina 32 sekunder.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar