tisdag 28 september 2010

Skivor



Senaste veckans skivinköp. Två dubletter som var billiga och lite andra godsaker. Framförallt var det ingen av skivorna som var dyra så det glädjer ju. Hade inte så mycket tid på mässan i lördags som jag skulle velat heller men jag kom hem med ett par skivor i alla fall. Pukeskivan har jag inte tänkt tanken på att köpa förr för den ser ju för jävlig ut men jag lät fördomarna falla. Har inte lyssnat än dock. Och i och med att jag köpte Rude Kids-singeln så har jag allt jag vill ha med dem, LPn och denna singel alltså. Stranglers är för övrigt deras bästa låt.

En No Comment-sjua vunnen på Tradera dyker väl upp i slutet av veckan också.

3 kommentarer:

  1. Är GI original? Vilken No Comment och vad gav du för den? Puke = Tragedys favoritband. :-)

    SvaraRadera
  2. GI är original, ja. No Comment = kassetten släppt på vinyl 94 av Noise Patch. 87:- på Tradera. Grön vinyl, vet inte om den är rare eller ej.

    SvaraRadera