söndag 29 augusti 2010

Rearranged



Det är ju inte varje dag man tänker sig att det ska komma kvalitativa youth crew-band ifrån Ryssland direkt, och för att vara ärlig så är det väl inte varje dag man tänker sig att det ska ploppa upp kvalitativa youth crew-band överhuvudtaget i dessa tider. Men helt plötsligt så uppenbarar de sig bara, och jag ska väl erkänna att jag sket i det här bandet ett bra tag just pga deras härkomst. Ja, jag vet. Fördomarna haglade men det är ju jag som får bita i det sura äpplet nu iaf. Rearranged har just släppt sin debut-LP som låter som de gamla 88-banden med en stor slev av The First Step och jag tycker det är fantastiskt bra. Jag blir alltid så glad när det dyker upp band som gör den här grejen bra just för att det finns så mycket skit inom subgenrén.

Lyssna på bandet på deras myspace.

Gillar ni det ni hör kan ni beställa LPn från bolaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar