fredag 6 november 2009

Pepp I Brevlådan


Om det finns nån som inte fattat det så gillar jag att köpa skivor. Ibland kan det kännas jävligt stört när man köpt så sjukt mycket under en månad, men den känslan brukar oftast gå över rätt snabbt. Det är ju som alla vet något speciellt med att hålla en vinyl i handen. Bara det där med att sitta och titta på ett omslag eller en insert gör mig sjukt fascinerad. Nu är ju det här nya skivor men när man fått hem en gammal rackare som luktar så där unket som bara gammal kartong kan göra så är det en fin känsla som sprider sig i kroppen. Många kids nuförtiden fattar ju inte det härliga i att äga hela den fysiska produkten och jag kommer aldrig ta en människa som säger sig vara musikintresserad men samtidigt bara har mp3or på allvar.
Jag säger som Krigshot: "Har du nå slaniga vinyler då?"

Kan ju nämna att tröjan och Utumno LPn kommer från en vän. Resten är beställt från Crucial Attack, grym distro och bra service. Dock råder jag er från att ta regular shipping som jag gjorde på denna order. Jag är rätt otålig när jag beställt skivor och denna tog nästan tre veckor att komma fram från Holland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar